sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Tauko

Heipat!

Mulla on ollu tälläinen pieni tauko blogimaailmasta.
En oo saanu aikaiseksi yhtään kirjoittaa tänne. Onkin tapahtunu kaikenlaista...

Ensinnäki lomat loppui. Päästiin käymään mm. Muumimaailmassa, Korkeasaaressa ja tavattiin A:n sukulaisia.
Toinen pikareissu tehtiin mun kotimaisemiin.
Olin viimekuun loppupuolella meidän liiton risteilyllä, ihan huippu reissu kaikenpuolin!
Se oli liiton 120v.juhlavuosi ja koko laiva oli varattu liittolaisille. Olihan siellä yli 2500 liittolaista! 
Oon ravannu myös lääkäreillä.. Kaikki alkoi mahakivuista. Halusin keliakiakokeisiin ja nehän näytti negatiivista MUTTA mulle oli tullu anemia. Sain syyn väsymykseeni ja siihen että salilla ei jaksanu enää samanlailla kuin keväällä. Lääkäri sanoi että arvelee edelleen keliakiaa ja sen että monella verikoe näyttää negatiivista vaikka oliski keliakia. Laittoi lähetteen tähystykseen ja nyt odottelen että aika saatais sinne :)
Siskolla ja isilläni on kummallakin keliakia ja mulla on kuulemma 50% mahdollisuus "saada" se elämäni aikana. Kyllä periaatteessa toivon että se olis se eikä mikään muu vakavampi :/


Siinäpä suunnilleen isoimmat tapahtumat :)

Laitampa muutaman kuva heti perään ;)
Niitä kuvia olis varmaan sata nii tässä vaan piiiieni osa niistä:





Onnin lemppari <3




  Yövyttiin mm. A:n tädillä Helsingissä ja sitten yks yö Turussa, hotellissa ja sieltä sitten Naanataliin ja kotiin :)

Nyt sunnuntaisiivousta, lisää ripsiä ja lenkkeilyä ;)
Nyt lupaan palata taas normiaikaan ja kirjoitella tännekki enemmän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti