tiistai 22. toukokuuta 2012

Ihan pihalla

Kyllä! 
Tänään siis oltiin pihalla :)
Ruusupuska sai kyytiä ja niin kyllä sai muutkin vanhassa kukkapenkissä kasvaneet.
Ensin vaan alettiin kaivamaan ja kohta ja sanoin A:lle ,että pakkohan meillä on olla joku suunnitelma.
Sitä sitte piirtämään sisälle. Päästiin sopimukseen ja eiku hihat heilumaan.
Mullan ja jäätelön haku reissulle välillä  ja mä jatkoin sitte kaivamista.
Oon varma, että ruusupuskan juuret yltänee Kiinan puolelle asti.
Tekemistä tuossa kyllä on. Osa kasveista säästetään ja siirretään uuteen kohtaan ja plää plää plää.
Lista on loputon.....

Hmm...
Neuvola oli eilen ja kaikki oli jees.
Paino noussu taas 2,1 kg ja RR 120/71
Hg 128
Vauvan syke oli 140-150
Juteltiin, että jännittääkö mua ja ku A lähtee reissuhommiinki. Sanoin, että ei se silleen jännitä, ku suhkoht lyhyt matka sitte tänne jos synnytys käynnistyy A:n ollessa töissä. En ehi varmaan ees sairaalaan lähtemään.
Eikä muutenkaan vielä jännitä. Sitä ei vielä usko, että kohta se vauva tässä on.
Ainoa mitä stressaan on se, että meiltä puuttuu pinnasänky. Ja joo, tiiän että on aikaa ostaa, mut ku haluan jo laittaa sen tuonne makuuhuoneeseen valmiiksi.
Tutteja, pulloja, harsoliinoja sunmuita juttuja pitää käydä ostaan.

Kuvia mulla ei ookkaan. A otti kameran mukaan kaverilleen nii sielläpä ne sitte on.
Ei tässä varmaan mittään muuta ookkaan tapahtunu....

Lauantaina kattoon driftinkiä ja kiihytyskisoja. Retkijakkarat ja eväät mukaan ja menoks :)


Siinä teille tiistain piristäjä. Oon niin rakastunu <3

http://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti