torstai 28. kesäkuuta 2012

Neuvolakuulumisia

Heippa :)

Tähän väliin neuvolajuttuja. Mulla on tuolla odottamassa tiistaina tapahtuneita juttuja, mut en löyä mistään piuhaa, että saisin kamerasta kuvat koneelle.

Mutta joo, eli tänään oli toinen ja viimeinen neuvolalääkäri. (35+2)
Eka oli perusjutut, eli verenpaine ja punnitus ja juttelua tulevasta :)
Verenpaine oli noussu, se oli 130/80 ja paino 63,9kg(viimeksi 63,5kg)

Sit odottelin hetken lääkärille pääsyä ja siellä sitte katottiin, että pystynkö alakautta synnyttämään ja näillä näkymin ei mitään ongelmaa pitäis olla. 
Vauvan painoarvio oli 2794g ja keskikäyrällä taas :D
sf- mitta oli 34cm. 
Sisään mennessäni huoneeseen lääkäri huomautti isosta mahastani ja sanoi vauvan olevan ehkä iso, mutta perui puheensa ultratessa. Oon vaan niin lyhyt :D (just ja just 152cm)

Vieläkin sieltä olis poika tulossa :) Heilutteli vehkeitään häpeilemättä.
Hmm, mitähän muuta siellä... Lääkäri sanoi,että synnytys saattaisi olla lähiaikoina, ja MÄÄ NIIN OOTAN SITÄ NYT VAAN .. Ja mun tuurilla ihan turhaan. Yli mennee varmasti että napsahtaa :))

Tuli helpottunu olo,että vauva on kasvanu. Siitä olin huolissani. 
Ja ei, edelleenkään mua ei jännitä. Sanoinki neuvolassa, että pelottaa se, että ei yhtään jännitä :D 
Hyvä vaan. Ehtii sitä vielä jännittämään ja tuntuu, että muut osaa jännittää munki puolesta :)

Nyt tekemään täytettyjä paprikoita ja jääkaapissa odottaaki mansikkarahka

Seuraava neuvola on perj. 13.7 :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti