maanantai 18. helmikuuta 2013

Kyllä!!

Saan kertoo teille hyvät uutiset!!!

Kävin tässä taannoin työhaastattelussa ja ette tiiä kuin mua jännitti!!
Tutisin ja vapisin aamulla ja tuntu että sydän tulee rinnasta ulos. 
Mä vaan oon sellainen jännittäjä mut kun tilanne tulee nii mä vedän parhaani mukaan ilman jännitystä eli periaatteessa jännitän turhaan vähä liikaaki. 
Noh, samoin tapahtu nytkin. Äiti tuli kattoon Onnia siksi aikaa ku kävin haastattelussa. 

Olihan se jännä tilanne mut hyvin vedin ja sanoinki kaikille että jos työtä en saa nii ei ees ärsytä ku en olis mielestäni parempaan pystyny että kaikkeni annoin ja tänä aamuna se sitten tapahtu!!

"Otettais sut ilomielin meille töihin"..Voi sitä ilon määrää. Pompin ja hypin ja Onniki ihmetteli että mikäs äitille nyt tuli. 

En nyt viitti kertoo yksityiskohtasesti mihin meen ja mitä tuun tekeen mut mielekästä hommaa kumminki ja työt alkaa jo 8.4.

Tää oli mun eka "kunnon virallinen" haastattelu ja sain sen paikan! 

Tätähän pitää siis viikonloppuna juhlistaa ja A sanoiki vievänsä mut ulos syömään <3

Ystävänikin tulee pohjoisesta perjantaina mut hänhän on hmm.... Miten mää sen teille kertoisin.... Hän ei tuu meille alkuun yöksi kun hänkin on ymmärtänyt millaisia miehiä keski-suomessa on joten hän viettää yönsä Onnin toisen kummin ja A:n parhaan ystävän luona. Hih... Eli Onnin molemmat kummit siis löysivät toisensa Onnin ristiäisissä. Aikas hassua mun mielestä mutta ihanaa :)

Nii ja Onnin hoito... Täytin lappuset ja toivon että Onni pääsee perhepäivähoitajalla ja A:n työt tulee menemään että 4 päivää töitä ja 4 vapaata joten Onnin ei tarvii olla aina täyttä viikkoa hoidossa.

JES sanon minä!

Nyt meijän perhe saa alkaa elämään ns. normi arkea eikä tarvii aina olla tuli hännän alla. Omakotitalokin on askeleen lähempänä


Vielä kerran JEEEEEE!!

8 kommenttia:

  1. Onnea työpaikasta! :) Saitko ihan omaan koulutukseen vastaavia hommia? Minkä alan ihmisiä olet jos saa kysyä? :) Nykyään tuntuu nuo oman alan hommat ja muukin työ olevan kiven alla joten huippu homma kun oot töitä saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) Oon parturi-kampaaja, mut niitä töitä en oo tehny. Tämä on ihan toista maata kuin mikä oon ammatiltani. Mut oon kyllä todella onnellinen että pääsin töihin ku onhan nuo työpaikat todellakin kiven alla, se on tullu huomattua :/

      Poista