torstai 11. heinäkuuta 2013

Synttärihumua

Onninen jo 1 vuotta!!!

Lauantaina (6.7) saatiin puhaltaa yksi kynttilä kakusta ja juhlia meijän pienintä rakasta.
Vieraita kävi kovasti ja lahjoja tuli vino pino!
Kyllä illalla muru nukahti samantien ja nukku seuraavaan aamuun, oli hetken hereillä ja nukahti uuestaan ja heräs päivällä. Oli vissiin astetta rankemmat bileet :))

Neuvolassa Onni kävi isin kans mun ollessa töissä. 
Kerron seukki postauksessa miten siellä oli menny ku korttiki on jossain isi jäljiltä, mut 3 rokotetta sai ja hienosti kasvaa. Hoikkanen poika :)) Ei oo äitiin ja isiin tullu, öhöm :)

Taas olis yks viikko töitäki takana. Kaikki melkeen kesälomilla. Kyllä sinnekki elämää taas tulee ku parin viikon päästä suurin osa palailee lomilta. 
Kauan pähkäilin tota kakku juttua. Eka ei pitäny kakkua tulla mut pitäähän 1 wee juhlissa kakki olla! Ihan peruskakku, suklaakermapursotukset reunalla :) Lisäksi tein mokkakakun (kuivakakku), minttusuklaamuffinsseja ja pizzakierteitä. Lisäksi oli pikkupullia, erinlaisia keksejä, karkkia ja sipsiä. Kaikki sai (onneksi) paljon kehuja. Pizzakierteet oli niinku tän päivän hittituote. Sekin Kinuskikissalta :) Yhden A:n kaverin sanoja lainaten: " Nää on tosi hyviä, miltei sulaa suussa" :D


Mä olen nykyään tosi vähä enää koneella. Kun ehin nii otan tabletin käteen ja rojahdan soffalle. Päivät menee niin lujaa että perässä ei taho pysyä. Nyt älyän hyvin sen ku jotku toivoo lisää tuntejä päivään, mulle kans niitä!!
Mun aamu alkaa nykyisin 5.30. Juon kahvit samalla ku oon facessa. Sit hamppipesu ja hiukset. Onnin herätys sitte. Maitoa nassukkaan, vaipan vaihto ja hoitovaatteet päälle + muita perusjuttuja.
Hoitoon 6.30 ja siitä meen töihin. Pääsen 15.30 ja Onnin haku. Ruuan teko siivous ja Onnin kans höpöttämistä + syöminen ym ja kello on pian 18.00. Onni saattaa nukahtaa vähäksi aikaa mut kuten tänään ei nukkunu ja mentiin pesulla ja siitä puurolla ja vähä aikaa leikittiin ja Onni meni 19.30 nukkumaan. Siinä on meijän päivä.
Mä vielä söin ja katoin hetken telkkaria. Kohta kömmin sänkyyn ja A tulee kympin jälkeen. Nään sitä kunnolla ens maanantain :( Silti vaikka tekemistä on, tää arki on parasta!

Ihanaa tulevaa wiikendiä! Nää ottaa nyt viikonlopun iiiiihan rennosti! Piste

2 kommenttia: