sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Hola!!

Meikä on nii kevät fiiliksissä!! Onni ku herää päikyiltä nii pakko lähtee ulos keräämään pajunkissoja maljakkoon ja nauttimaan tosta auringosta!!

Löysin laturin, niinku mä lupasinki ;) 
valoa tulvii jo sisään... 





Mä sain naistenpäivänä lahjanki, tai kaks.. Uusia muumimukeja <3 Kiitti rakas!! Ne on nää laitimmaiset, uusimmat muumimamma ja muumipappa.



Meillä on myös tää Sodastream. Ihan jees vekotin. Pitäs vaan käyä ostaan uusia makuja.



Onni rakas <3 Ja niin, Onni on terve ku pukki, jiihaa !!

Lopuksi TAAS minä


Tänään lähen salilla vasta kuuden jälkeen ku isi tulee töistä. Jalkapäivä tänään. Se vedetään lujaa niin että jalat tutisee ku lähtee pois salilta ;) Oon nyt juonu vettä oikeestaan pitkin päivää ja huomaan että hikiki irtoo eri tavalla salilla. Olo on parempi ja oonki nyt syöny paremmin ja terveellisemmin. Esim töihin oon nyt tehny salaatteja jossa on mukana pinaattia ja pähkinää. Herkkupäivän piän aina lauantaian niinku taas eilenki. A tuli illalla töistä hampurilaisten kera ja tiiättekö, jaksoin muutaman haukun ja ihan täys olo. Tupla me puolitettiin ja söin sen. Se riitti mulle taas. Tästä hyvästä olosta nauttii koko kroppa ja on huikeaa edistystä entiseen. Tokihan on niitä päiviä ku väsyttää ja on nälkä, sit mä syön ja lepään. Kroppa kyllä oikeesti kertoo mitä haluaa kunhan ymmärtää vinkit ;)
Puntari on jääny kokonaan ja mittanauha kertokoot tulokset ;) 
Nyt katon hetken telkkaria ja sit ulos!!
Moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti