maanantai 21. huhtikuuta 2014

Arkihaasteet

Hyvää pääsiäistä kaikille!
Nyt vapaat lähenee loppuaan ja huomenna takas töihin.
Oon ollu ihan poikki ja nää 4 päivää kotona on tehny ihmeitä!
Oon tankannu herkkuja varastoon asti ja oon saanu nukkua. Kahtena päivänä oon toki käyny salilla :)
FB:ssä on tää arkihaastejuttu ja mäpä pistän ne tännekki. Viimeinen päivä tulee huomenna joten laitan sen jälkikäteen :)

Eka päivä. Herkkuja ja isin tekemää lihapataa

2/5. Salia aamusta, pesukoneet laulamaan ja iltapäivästä ostoksille ja kasveihin multien vaihtoa.


3/5 Isi lähti helsinkiin poikien kans ja me herkuteltiin mummon, mummon siskon (mun tädin) ja Onnin kans takapihalla hedelmärahkalla ja mehulla sekä heitettiin me tikkaaki :) Salilla kävin aamusta myös :)


4/5 Auton pesua, tikanheittoa, haravointia, grillaamista..... Kaikkea kevätkivaa ;)


Hauis-rinta-ojentaja-olkapäätreenit on ollu parhaita ja ne onki kehittyny mun mielestä eniten.Niitä päiviä ootan aina innolla ja teenki ne hymyssä suin vaikka kipeää käviski.Vieläkö sais saman puhdin mahatreeniin. Nyt huomaa että kyllä se nahka mahastaki lähtee. Hitaasti tosin mutta lähtee!! Nää herkkupäivät ei auta asiaan mut suon ne itelleni koska en treenaa mihinkään kisoihin tms, nii en kieltäydy herkuista kokonaan. ne kuuluu ainaki mun elämään ja kunhan tietää kohtuuden. 
Siis mä haluisin käydä niissä Hypoxi-hoidoissa ja oonki yrittäny ottaa selvää onko niitä keski-suomessa mutta en löydä mistään joten jos teillä on tietoa nii vinkatkaa ;)


Nyt maha herkuista pinkeenä lähen ottaan vielä rennosti ja meen sohvalle pötkölleen kattoon emmerdalen ja sit saunaan :)
Toivottavasti teillä oli mukavat vapaat ja hauska pääsiäinen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti