sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Siivousta sunnuntaina

Nyt se vappu sitten meni. Sai jälleen kerran siis herkutella.
Kyllä taas on tapahtunu vaikka ja mitä. Avomies soitettiin Poriin töihin torstaina. 3 tuntia aikaa järkätä kaikki asiat täällä ja hommata auto mulle että pääsen töihin. Minullehan löytyi sitten ihana pikkunen Golf :) Haettiin se sitten torstaina iltapäivästä, käytiin kaupassa ja sitten Pori kutsuikin jo. Oon sitte yksikseni täällä melkein pari viikkoa. Olen yrittäny keksiä vaikka mitä tekemistä. Uudella paikkakunnalla kun ei vielä hirveesti ole kavereita :(

Äiti tuli onneksi vapuksi tänne nii ei yksin tarvinnu olla. Grillailtiin lohta, laitettiin vähän yhdessä pihaa, lenkkeiltiin ja saunottiin :)

Elikkäs, otsikko kertookin mitä tänään oon tehny. Pesukone pyörinyt, imuri huutanut ja tiskit tiskattu ja kaiken lisäksi oon suunnitellut itselleni askarteluhuonetta, tai oikeastaan sellaista monitoimihuonetta Yksi nurkka tietty pyhitetty tietokoneelle. Olen löytäny Ikeasta juuri sopivan pöydänkin, tuolin ja kaikki mitä tarviin. Ukon kun saisi vielä kotiin että päästäis ne hakemaan :) Mutta uuden ilmeen sai vanha sohva, jonka olin jo kuskaamassa pois :)

Vanha lakana, tyynyjä ja avot :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti