perjantai 12. huhtikuuta 2013

Täällä taas

Perjantaita!!

Tää työläinen on kotiutunu ja eka työviikko takana. 
Vois sanoa että oon väsyny mutta onnellinen :D!!

Siis työhän on todella kivaa ja työkamut ihan parhaimmasta päästä.
Toivottavasti oon oppinu muidenki mielestä kaikkea että saan vielä maanantaina mennä ;) 

Onni oli kaks päivää hoidossa ja niin reipas poika että.
Toissa yönä ei nukuttu Onnisen kans paljoa ku Onnilla oli niin nenä tukossa ja luulin että ihan nuha tuli mut eilen ei ollu hoidossa räkä valunu tai ollu muutenkaan tukkonen. Hammashan sieltä tulloo nii sehän se pisti nenulin tukkoon. Siitäki "nuhasta" sit päästiin.

Tilasin viime viikolla Jotexilta kaikkee kivaa ja eilen paketti saapui. Pussilakanaa, kaitaliinaa ja koristetyynynpäällisiä. En enää ees tiiä mihin kaikki päälliset tungen ja ku kaikki on niin kivoja että voisin kaikki mun puolesta pistää esille mut ehkä mietinnän jälkeen raskin pistää osan piiloon.

Eilen Onni nukku illan nii saatiin A:n kans tuhottua kaks pussia poppareita ja katottiin Modernin perheen neljättä kautta. 

Nyt mä lähen siivomaan, ruokkimaan Onnisen ja oottaan kieli pitkällä hamppareita jotka A aiko tuoda ku kotiin tulee. Kyllä mun kelpaa :)))


Oon vaan niin onnellinen nyt!!!!

Kiitos ja hei :))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti