perjantai 27. syyskuuta 2013

Mun tuuria....

Voiko tää olla totta?? 

Neljän päivän vapaa, pohjoseen lähössä ja meikä kipeenä!

Eilen tuntu että nuha tullee ja niinhän se tuliki.
Aamulla olu hamppilääkäri ja kävin samalla apteekissa ostaan vähä lääkettä. Kurkku ei oo onneksi kipee mut ostin kummiski noita strepsilssejä. Naurettiin apteekkarin kanssa että maistuvat niin hyviltä että voihan niitä syyä ennaltaehkäsevästi :D  Eihän nuo nuhaa paranna mut kuhan helpottas oloa. Vielä ei onneksi paha olo ole ja toivottavasti ei tuukkaan :/

Nyt vähä ruokaa nassuun (pakastepizzaa) ja eiku autoon istumaan :))

Kuvia sängynpäädystä ja vähä muustaki




Leo Leijona odottaa pääsyä reissuun. Onnisen rakas unikaveri.



Hammaslääkärissä joutunu nyt ramppaan joka viikko. Sain purentasuojan jota piän päivälläki mahdollisuuksien mukaan. Ne suussa ei puheesta ei saa mitään selvää. 
Ne on kyllä auttanu ja ensin mietin että miten ihmeessä saan unen  mut sanoinki lääkärille että nukkunu elämäni parhaimmat unet ne suussa!! Aika jännää. Mulla on poskilihakset iiiihan jumissa ja puren hampaita yhteen (en onneksi narskuta) ja sen vuoksi mun hampaat on ihan kuluneet. Kunhan nuo alkaa vaikuttaan etten jäpitä lihaksia nii mun hampaita sitten aletaan ehostaan, jes!!
Kyllä mun mielestä purukalusto on sellanen juttu joka kannattaa pitää kunnossa. Halpaahan se ei ole ja senki ymmärrän että monella on todellinen pelko mennä sinne. Mä meinasin nytki nukahtaa sinne joten oon kyllä mielissäni etten niitä pelkää :)

Oikein kivaa ja syksyistä viikonloppua teille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti