lauantai 20. lokakuuta 2012

Tähtiä, tähtiä, tähtiä...

Meillä on, siis mulla on menossa joku tähtimania. Jotenki oon tykästyny niihin, ja tällä meinaan tähtiä sisustuksessa. En siis tiiraile kaukoputkella taivaalle vaan etin tähtösiä kauppojen hyllyiltä :)


Tää tähtijuttu on alkanu vasta äsköttäin, joten kotiin kyseisiä juttuja ei oo vielä hirveesti ilmaantunu.
Pipaki näköjään tallentunu kuvaan ku sattunu tallustelemaan.

 

Meillä ollaan kyllä nukuttu hyvin. Onni vetelee 10 tunnin yöunia ja on ku itse aurinko päivisin.
Tietenki välillä joku kiukuttaa mut kenelläpä ei. Mua on kiukuttanu huonot ilmat ku ei olla päästy pihalle, mutta tänään se kiukutus lakkas ku aurinko on paistanu.
A teki toissapäivänä lihapullia ja nehän loppu saman tien joten se alko nyt tekeen uutta satsia. Ne oli jotenki niiiin hyviä ku A laitto jotain meille uutta olevaa yrttiseosta. 
Eilen myös aloitin herkuttelun pipareilla joihin oon varmaan jo kyllästyny jouluun mennessä. Samoin kävi viime vuonna riispuuron kans :D

Ja vielä lopuksi minä yhtenä päivänä


Onni kuulostaakin jo vähän heräilevän, joten lähen sieppaamaan sen sängystä :)
Heipodei!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti