torstai 15. marraskuuta 2012

4kk

Iltaa!!

Täällä sitä ollaan Onnin kaa kahestaan puoltoista viikkoa.. Tai onhan täällä Pipaki, mut siis oon ainut joka puhuu suomenkieltä..

A lähti maanantaina sinne Sundsvalliin töihin. Onnilla oli tiistaina heti klo 8.00, 4kk neuvola/lääkäri.
Äitiä vähä jännitti että miten on Onni kasvanu ja hienostihan se taas oli!
Eka neuvolatäti mittas ja punnitti : 64cm ja 6890g. Yli kilon tullu taas kuukaudessa painoa ja kyllä se tuntuuki ku jätkää kantelee. Mallivauva kuulemma ku ihokin niin puhdas :)
Lääkäritätille piti sitte hurjana jokellella ja kertoilla kaikkea. Kääntyä Onni ei vielä taho mutta ryömimään on kova kiire.. 
Mää täällä oon alottanu joulusiivousta ja kyllä, pakko alottaa nyt että saan jouluun mennessä kaikki tehty ja kiirehän se taas tunnetusti tulee.. Oon laittanu joulua jo vähä mut haluttais hommata jotain uusia juttuja, muutama sellainen kaunis juttu.. 

Ens viikkoa jo odottelen kovasti että nään A:n taas ja Onnia on kuulemma älytön ikävä. Sen uskonki, koska itellähän ikävä iskee jo kaupassa jos Onni jää mummolle hoitoon :D


Ai nii, meillähän tietokone sanoi sopimuksenki irti ja se on nyt Onnin kummisedällä korjauksessa.
Pyydettiin sitte äitin läppäri lainaan, ku enhän minä ilman konetta selviä.. Ainakaan aamuisin. Pittäähän mun tietää mitä maailmalla tapahtuu. (Sehän selviääki kavereiden fb päivityksistä :D )

Nyt BB:n kimppuun. Öitä ihmiset!

Ps. Ekat joululaulut kuunneltu Onnin kans. Joulu, tule jo!

4 kommenttia:

  1. Suloinen lapsi :) Minä olen kans aloittanut jo jouluvalmistelut pikkuhiljaa, tai no sen verran että valot on ikkunoissa :D Parvekkeelle on vielä laittamatta mutta ne lähempänä joulukuuta. Lyhty siellä sen sijaan välillä aina palaa. Ja glögiä on mennyt jo monta purkkia! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana laittaa kaikkia valojuttuja ku niin aikasin tulee pimeä.. Tulis vielä luntaki nii olis vielä kivempi... tai ees pakkanen :D Mä en ole glögiä maistellu vielä pisaraakaan mutta eiköhän sitäki tuu juotua kyllästymiseen asti :)

      Poista
  2. Oi, mikä hurmuri tuo Onni on, tosi suloinen! Melkein kuumetta nostaa - ja se on paljon se, tällaselle "täti-ihmiselle" ;) Leppoisaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onni on kyllä sellanen sydäntenvallottaja että :) Vielä kun on nii kiltti ja nauravainen luonteeltaanki.
      Makoisaa joulun odotusta sinnekki :)

      Poista