perjantai 30. marraskuuta 2012

Lahjoja

Ensialkuun sellaista että JEE!!! Tietokoneemme on herännyt henkiin, mutta kylläkin aina vaan hetkiseksi. Kone siis sammuilee edelleen, mutta ei niin paljoa. Pääsen tekemään omat juttuni eli tämä ja facebook :D

A on lähteny takaisin Ruotsiin ja onkin 15 päivää siellä! Nyyh... Luku 15 ei tunnu kovin isolta kun sen tänne kirjottaa, mutta jos sanoo että kaks viikkoa, tuntuu että se on ikuisuus..
Niin  ja eihän jäljellä enää ole kuin 10 :) 

Mä olen saanut ostettua A:lle kaiken mutta yks lahja odottelee vielä kaupan hyllyllä. 
Onnille en oo vielä päässy osteleen, mutta tontuthan ne tekee ja pukki tuo, niinhän se menee..
Ajattelin A:n lahjojen kohdalla auttaa pukkia ku ei se olis kumminkaan osannu tuoda oikeenlaisia.

Onni se vain kasvaa ja oppii uutta. Alakulmahammas se sieltä tuloaan tekee. Sen jo näkee, mutta ei tunne :D Välillä hammas/hampaat kiukuttaa mutta edelleen nukkuu ja syö hyvin.

Mitähän  sitä muuta...... Kaikkeahan tässä on tapahtunu, mutta ku ei oo päässy tänne kirjottamaan niin kaikenhan sitä unohtaa. Viikko enää niin Onnikin on jo 5kk!!


Näistä paperinaruista tulee siskon toivoma lahja. Mä siis autan taas tonttuja ja pukkia. Oonkait mäki sit lahjani ansainnu ku näin kiltiksi olen ruvennu.




Nyt kerkes jo konekki sammua eikä tahtonu enää lähtee päälle :/ Voi että mä vihaan tietokoneita ja sitä ku en älyä yhtään näiden päälle!!
Ei auta ku lähtee pötköttään sohvalle katsoon illan elokuvaa..
Hauskaa viikonloppua kaikille :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti