lauantai 25. toukokuuta 2013

Grillattu nahka?

Nää on ollu pihalla ihan koko päivän ja omasta ihosta sen huomaa, ihan punanen :D
A onkin viikonlopun töissä, niinku 16 tuntisia päiviä joten mummohan se tuli piristään meijän päivää ja grillattiinki sitten ku oli niin mainio ilma. 
Aamusta käytiin kirkonkylällä kaupoilla ja löysinki ihanan topin sieltä ja sit käytiin ostaan evästä. 
Onni söi jäätelöäki ja osaahan se juoda jo pillimehunki ite :D
Mä en viiti nyt hirveesti laitella kotia ku enskuussa meille tulee ne uutukaiset sohvat nii kivempi sit laitella.

Meikä menee fysioterapeutille maanantaina, iiks!! Mun apulihakset on tosi jumissa ja tuntuu että keuhkoja painaa. Oon monta kertaa päivässä venytelly ja joskus se auttaaki mut joskus niin ahistaa :/ 
Hierojat sanoneet kaikki että mulla olis niinku liian jäykkä selkäranka?? 
Saa nähä mikä on tuomio :D

Töissäki menee kivasti ja Onni on hoidossa mielissään. Ees aamun herätykset ei oo haitanneet. 
Mua kyllä pikkasen väsyttää ku kello soi 04.15. Pittää vähä aikaa aina torkutella. Sitte Onni ylös viien aikaan. 
Onneksi noita aamuja on tosi vähän ku Onninki pitää noin aikasin herätä. 

Tässäpä muutama kuvanen



 Mä on vähä leikkiny viherpeukaloa ja laitoin pihalle pataan kasvamaan tilliä, ruohosipulia ja basilikaa. Basilika mua epäilyttää ku se on jotain tosi iso lehtistä? Sit keittiön pöydällä on ihan vaan herneenversoa :))
Ollaan myös istutettu pihalle 7 timanttituijaa silleen riviin. Aika kiva tuli.


Nää jää nyt tänne leikkiin joten palaillaan asiaan :))))) Ihania päivityksiä tullu kaikilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti