perjantai 3. toukokuuta 2013

Rillipää

Jihuuuuuuuu, mä saan ne lasit!! Toisessa silmässä +0,25 ja toisessa -0,50.
Vähä on silmät eriparia mut väliäkös sillä kun saan ne kauan tahtomani lasit :)

Mun aika optikolle oli  klo.15.20 ja kun menin sinne nii tyttö tiskin takana kiltisti sano että nyt on kyllä jääny merkittämättä se aika että menee varmaan ensviikkoon seuraava aika. Voi elämä!!!!
Kyllähän sellasta sattuu mut ku olin niin odottanu ja pää oli taas kipee. Noh, sanoin vaan että ei voi sitten mitään ja siirryin naapuriliikkeeseen : Nissenille. Sitä voinkin mainostaa ku oli niin hyvää ja reipasta palvelua. 
Mies sanoin että jos heti aloitetaan nii ehtii ottamaan seuraavanki asiakkaan ja niinhän me aloitettiin.
 Kauaa ei nokka tuhissu ja pääsin sitten valitsemaan kivat lasitkin. 
Koko juttu makoin 130e!!! Sillä sain lasit, arskat ja näöntarkastuksen.
 Kuvia sitten kun sokea saa lasit :))))
 
Se olis taasen viikonloppu ja lupas älyhyvää ilmaakin. 
Taidetaan Onnisen kans olla pihalla koko pitkä viikonloppu. Ensviikolla vasta iltaan :))
 Oi että oon tykänny olla töissä. Välillä väsyttää, niinku just tänä aamuna ku kello soi 04.50 mut nopsaan se väsy siitä karisee.
 
Mulla ei oo nyt kuviakaan ku kämppä hujan hajan, matalalla olevat tavarat nosteltu ylemmäs ja sitä rataa. Onninen kiipeilee pitkin pöydän reunoja :) Sitä ei pysäytä enää mikään.
 
Onhan tää vähän tylsä postaus mut kiva jos jaksoitte lukea :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti