perjantai 27. joulukuuta 2013

Joulun jälkeinen elämä


Joulupyhät vilahti ohi ja nopeaa! Nyt on pakko myöntää että vaikka olen jouluihmisiä, tänä vuonna se ei kolahtanu. Edes aattona :/ Syy oli varmasti aika pitkälti siinä että ei saatu lunta hiutalettakaan ja vesi rämisi pitkin rännejä. Mun ensimmäinen musta joulu :( Toiseksi, isi joutu olemaan koko joulun töissä. Ei saatu viettää rauhallisia iltoja ja syödä herkkuja. 
Onnikin on menny joka ilta jo 7 aikaan nukkumaan ja mä olen sitte möllöttäny yksin. Moni voisi nauttia hetkistä yksin, niin mäki parina iltana alkuun mutta näin parin viikon jälkeen tökkii :/
Isillä alkaa vapaat maanantaina kun mä taas meen töihin. 

Noh, Onnilla oli joulumieltä sen verran mitä 1,5-vuotiaalla voi olla :D
Pukki kävi ja Onni oli ollu tosi kiltti lahjoista päätellen. 
Paketeista löyty mm. Vaatetta, työkalua, rattikelkka ja obh nordican keittiö. Sillä onki ahkerasti leikitty ja tehty meisselisoppaa ja kaikkea hyvää ;)
Isi sai mm. Hienon veitsisarjan ja kannettavan dvd-soittimen. Mä puolestaan kaikkea sellaista hömppää jota rakastan :)))

Raketitki ostettu ja huomenna Onnin kummitäti T tulee ihan yökylään. Saadaan viettää tyttöjen iltaa kera Onnisen syömällä herkkuja ja T lupas tuttuun tyyliin taikoa mulle iiihanat hiukset.
Ihana päivä tulossa. 
Nyt taidan tehä saman ku muina iltoina: Ottaa kasan leipiä ja ison lasin maitoa ja hypätä sänkyyn, aukaista telkkarin ja olla siinä niin kauan että uni tulee..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti