tiistai 25. lokakuuta 2011

Muumi

Muumilautasten keräily alkoi vihdoinki. Äitini osti lahjaksi kerralla kaks valitsemaani lautasta:)


Ja mieheni ystävä toi Hemuli-mukin, jota ei ollutkaan kaapissa. Yllätyin, ja niin yllätty ystäväkin miten oli osannut ostaa sellaisen mitä mulla ei ollut vielä. Runonkin hän oli rustannu, jota en kehtaa tässä kertoa :D
Melkein kakki lahjat oli Muumia. Lahjakassista kortteihin :) Ihanaa!!


Tänä aamuna lähdin yksikseen lenkkeileen, koska mies oli ostanu mulle ihka ensimmäisen mp3-soittimen ja vähänkö olin mielissään ku musiikkia voi kuunnella lenkillä. :DD Mää en noista hirveesti älyä ja siksi varmaan ei sellasta ole tullu hankittua. Ehkä alanki nyt kuntoileen enemmän ja munhan pitikin aloittaa se kuntokuuri ja hyvin on alkanut :)
Mä en olekkaan tainnut kertoa, että öö.. -09 olin vielä n.45kg isompi typy. Erosin pitkästä suhteesta ja muutin yksikseni ja ilman laihduttamista tai ylipäätään mitään urheilua paino putosi.
Rahaa ei tietenkään ollut mihinkään ylimääräseen herkutteluun, ehkä siinä syy. Oon aina ollu ylipainonen ja ikuisella laihutuskuurilla. Ja sitte tapahtu tää "vahinko". Vähä yli vuoden asuin yksikseni ja muutin tämän nallekarhuseni kanssa yhteen. Laskeskeltiin,että n. puolessatoissa vuodessa lähti se -45kg.
Mieheni sai todistaa tämän ihme laihtumisen omin silmin. 
Mieheni kävi tykönäni aina välillä sen vuoden mittaan ja aina kuului :"vähänkö oot taas laihtunu".
Eihän sitä itse sinänsä huomannu eikä ollut puntaria ja ihan hyvä vain.
Jumppailen aina välillä, että ylimääräinen nahka lähtee, mut en ota kyllä mitään stressiä siitä. Oonhan sentään saanut ison määrän painoa pois.
Tuntuu hyvältä ostaa mitä tahansa vaatteita, eikä vaan sellaisia, jotka mahtuu ja muutenki olo on hyvä!
Onhan sitä kaikki ihmetelly ja kummastellu :) Hassua
Kävin lääkärissäki, että mikä vika mussa on. Tehtiin ihan kaikki testit ja soitin sitte tulokset : Oon tervettäki terveempi ihminen.
Kyllähän se pelottaa, että millon paino alkaa hipsimään taas ylöspäin tai millon lakkaan välittämästä ja alan syömään hulluna kaikkea, mut hyvin oon kyllä saanu pidettyä painon kurissa vaikka aika "rennosti" syönki. Apuna käytän nyt painonvartijoiden pisteitä. Tiedämpähän ees suunnilleen mitä ihmisen kestää syödä päivässä ja miten. Vieläkö innostuisin kunnolla tuosta liikunnasta :)


Vähän kodistaki kuvia, ettei koko jutussa hölistä vaan musta




Illalla leffaan kattoon vähän komediaa. :) Ihanaa tiistaita!!

2 kommenttia:

  1. Mukavaa tiistaita sinnekkin :) mä täällä odottelen että ois jo tili päivä, niin pääsis osteleen vähän verhoja ja mattoja ja tietysti lisää MUUMEJA :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa :) mää oon jo saanu ostettua verhoja ja mattoja että pärjää jonku aikaa eikä luulis kyllästyvän, mut muumeja pitää saada lisää ja varsinki lautasia :)

    VastaaPoista