torstai 13. lokakuuta 2011

Postia

Ai niin, pohjosessa ollessani sain viestin,että h&m :n paketti odotti postissa. Aijai, en ees muistanu mitä kaikkee olinkaan tilannu,
Sain nyt testattua meidän uutta kameraa. Mä en noista kameroista älyä mittään ja se onki mulle eka "kunnon" kamera. Jännää oli ottaa kuvia.
Olin tilannu sellaisia mitä en yleensä tilaa; Koruja, vähä meikkiä ,sukkia ym. Tilasin myös meikkilaukun, kun entinen on ihan räjähänyt ja sanoo sopimuksensa irti piakkoin :D Myös vähä alusvaatetta tuli tilailtua. Kaikkee kivaa siis .
Olin vahingossa tilannu kaks samanlaista rannekorua, mut parempi ehkä niin. Tykkään ku koruja on "näyttävästi" ja silleen nätisti paljon :)Mustia, ihan tavis pinnejä tuli tilattua kanssa. Ne katoaa aina johonki. Aina ostan ison kasan niitä ja lupaan pitää ees osan tallessa nii nytkin niitä oli ehkä vaan kaks ehjää tallella.Mihin ne katoaa? Mä omien sanojen mukaan viljelen niitä joka paikkaan jos ne vaikka lisääntyis:D


Nää rintsikat oli niin mageen väriset et oli pakko tilata.
Toiset oli valkoiset, pitsiset,
Tosiaan, tilasin perus sukkiaki. En mielellään käytä sukkia jos ei oo pakko. Onhan niitä melkein pakko aina pitää mut jos on mahdollisuus olla ilman, mä olen. Villasukista taas pidän. Outoo :D Mulla ei ookkaan montaa sukkaparia
Heti pistin uudet sukat jalkaan ja ovat niin ihanan pehmeät,että saavatki jäädä jalkoja lämmittämään.
Ja viimesessä kuvassa kaikki ahdettu ylisuloiseen meikkilaukkuun.
Kaikilla tytöillä pitää olla ees vähä Hello Kitty:ä ja tää on mun eka juttu :)
Nyt mä lähen tekeen sitä nakkikeittoo ku nälkä kurnii niin kovasti. Meni aikaa ku piti opetella käyttää sitä kameraa ja eiks tullukki näistä kuvista ihan jees??
Harjoitus tekee mestarin. Vaimitenseoli :D

2 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia :) Mulla on tuommoinen Hello Kitty meikkipussukka vaaleanpunaisena! Oli mukava nähdä!!!

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä mukava nähä!! Tuun vielä tänä syksynä käymään. J oli niin suloinen että olisin voinu syyä sen :D

    VastaaPoista